Piszesz artykuł, książkę lub pracę naukową? 

27.03.24 07:11 AM By Admin Demo4 PFC - Comment(s)
Piszesz artykuł, książkę lub pracę naukową? 
Piszesz artykuł, książkę lub pracę naukową? Używaj nowego generatora cytatów i bibliografii. Wstawiaj cytaty zgodnie z wybranym stylem. Wybieraj pomiędzy stylami APA, MLA i Chicago Author-Date dla swoich cytatów. W razie potrzeby można przełączać się między stylami cytowania.

Zwiększ czytelność danych dzięki możliwości formatowania tekstów w polach twojego Zoho CRM

22.03.24 11:36 AM By Admin Demo4 PFC - Comment(s)
Zwiększ czytelność danych dzięki możliwości formatowania tekstów w polach twojego Zoho CRM
Korzystając z tekstu sformatowanego, można zwiększyć czytelność informacji. Nowa funkcjonalność umożliwia posługiwanie się różnymi stylami czcionek, kolorów i wyróżnień.

Bądź na bieżąco dzięki Zoho CRM: utrzymuj przewagę konkurencyjną

21.03.24 01:48 PM By Admin Demo4 PFC - Comment(s)
Bądź na bieżąco dzięki Zoho CRM: utrzymuj przewagę konkurencyjną
Dowiaduj się na bierząco, co klienci mówią o konkurencji: analizuj wiadomości e-mail wysyłane do Twojego działu obsługi klienta lub Twoich handlowców. .

Przemyślana strategia -  wzbogacaj  interakcje z potencjalnymi i obecnymi klientami.  

05.02.24 11:33 AM By Admin Demo4 PFC - Comment(s)
Przemyślana strategia -  wzbogacaj  interakcje z potencjalnymi i obecnymi klientami.  

Dawno minęły czasy ogólnej komunikacji i masowych przypadkowych wysyłek e-maili. Dzisiejsi klienci pragną zaangażowania ze strony sprzedawców, które jest dostosowane do ich potrzeb, co sprawia, że czują się naprawde zrozumieni. Dokładnie przemyślane strategie zaangażowania pomagają stworzyć wra...

Jak przekonać użytkowników do pełnego wykorzystywania systemu CRM? 

22.01.24 03:12 PM By Admin Demo4 PFC - Comment(s)
Jak przekonać użytkowników do pełnego wykorzystywania systemu CRM? 
Ewaluowałam ostatnio z jednym z naszych klientów wdrożenie Zoho. Spora firma, około 200 użytkowników.  Na pytanie: co stanowiło lub stanowi największe wyzwanie podczas wdrażania kolejnych funkcjonalności w CRM usłyszałam:

"Początkowo mieliśmy trudności z uzyskaniem ogólnej akceptacji syst...
Previous Next