Czym jest system CRM i do czego służy?

CRM - Zarządzanie relacjami z klientami może być definiowane na wiele sposobów, w zależności od tego, czego od niego oczekujemy. Czym jednak jest CRM? Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb biznesowych potencjalnych i obecnych klientów. Dla innych jest to system, który pomaga zbierać informacje z wielu obszarów, aby zapewnić pełny (360 stopni) widok potrzeb i wymagań klienta. Zapewnia wiele opcji dotyczących tego, jak zarządzać procesami sprzedaży i marketingu oraz jak regularnie docierać do klientów, pytać lub w inny sposób wchodzić z nimi w interakcje. W obu tych przypadkach system CRM pomaga firmom budować i wzmacniać relacje z klientami.

Jestem zainteresowany darmowym kontem demo

Zoho CRM można rozbudowywać w zależności od potrzeb. Od osób indywidualnych, które mogą korzystać z darmowej wersji CRM (CRM Free lub wersja CRM dla organizacji non-profit), po mniejsze grupy robocze, które nie mają wymogu dostosowywania systemu dla siebie, ale korzystają z wewnętrznych ustawień CRM w takiej formie, w jakiej są. Dla nich odpowiednia jest wersja Standard. Bardziej zaawansowani użytkownicy skorzystają z automatyzacji przepływu pracy, własnego korporacyjnego klienta poczty elektronicznej lub interfejsu z innymi zewnętrznymi aplikacjami. Jest to możliwe dzięki wersji ZOHO Professional. Na szczycie znajduje się najpopularniejsza wersja Zoho CRM Enterprise. Jest to system CRM, który nie ma ograniczeń. Dzięki sztucznej inteligencji, konfigurowalnym grafikom  i szablonom komunikacyjnym, portalom dla klientów, nieograniczonej automatyzacji działań, natychmiastowej zmianie lokalizacji na inny język oraz interfejsom z innymi aplikacjami Zoho jest bezkonkurencyjny w stosunku ceny do wydajności. Więcej informacji można znaleźć  na stronie zoho.com w sekcji CRM.


Dzięki w pełni graficznemu edytorowi Canvas możliwe jest tworzenie w pełni graficznych stron, które wizualizują niezbędne dane z systemu CRM.

 

Użytkownicy mogą wtedy bardzo dobrze poruszać się po dobrze widocznych, poszczególnych rekordach.

Opcje automatyzacji sprzedaży i marketingu z innymi aplikacjami Zoho

Zoho Campaigns

Całkowicie zautomatyzuj swój marketing e-mailowy i uruchom skuteczne kampanie, aby dzięki Zoho Campaigns znacznie zwiększyć współczynnik klikalności. Ta aplikacja ułatwi Ci życie, pomagając tworzyć wstępnie zaplanowane kampanie e-mailowe, atrakcyjne newslettery i łatwe do śledzenia raporty z poszczególnych kampanii.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie Zoho Campaigns.

Jestem zainteresowany darmowym kontem demo

Zoho SalesIQ

Uzyskaj pełny przegląd odwiedzających Twoją stronę internetową i konwertuj ich na leady dzięki niezwykle inteligentnemu narzędziu Zoho SalesIQ. Ta wielokrotnie nagradzana aplikacja zwiększa zaangażowanie klientów dzięki funkcji czatu na żywo i oferuje dogłębną analizę ruchu na stronie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Zoho SalesIQ.

Jestem zainteresowany darmowym kontem demo

Zoho Social

Możesz zarządzać wszystkimi swoimi kontami w mediach społecznościowych z jednego miejsca. Zoho Social jest najlepszym wyborem do monitorowania i zarządzania wszystkimi kontami mediów społecznościowych za pomocą jednego, zintegrowanego narzędzia. To inteligentne narzędzie pozwala na dostęp do wszystkich kont mediów społecznościowych z jednej platformy, a także oferuje natychmiastowe powiadomienia z poszczególnych kont: zawsze jesteś na bieżąco.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie Zoho Social.

Jestem zainteresowany darmowym kontem demo

Zoho Survey

Uzyskaj informacje zwrotne od swoich klientów i partnerów z łańcucha dostaw oraz dowiedz się, gdzie należy wprowadzić ulepszenia dzięki wszechstronnej aplikacji Zoho Survey. Dzięki tej aplikacji służącej do przeprowadzania ankiet możesz skutecznie mierzyć satysfakcję klientów i wykorzystywać te informacje do wprowadzania kolejnych innowacji i ulepszeń.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie Zoho Survey.

Jestem zainteresowany darmowym kontem demo