Czym jest system CRM i do czego służy?
Czym jest system CRM i do czego służy?
CRM - Zarządzanie relacjami z klientami może być definiowane na wiele sposobów, w zależności od tego, czego od niego oczekujemy. Czym jednak jest CRM? Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb biznesowych potencjalnych i obecnych klientów. Dla innych jest to system, który pomaga zbierać informacje z wielu obszarów, aby zapewnić pełny (360 stopni) widok potrzeb i wymagań klienta. Zapewnia wiele opcji dotyczących tego, jak zarządzać procesami sprzedaży i marketingu oraz jak regularnie docierać do klientów, pytać lub w inny sposób wchodzić z nimi w interakcje. W obu tych przypadkach system CRM pomaga firmom budować i wzmacniać relacje z klientami.

Opcje automatyzacji sprzedaży i marketingu z innymi aplikacjami Zoho
Opcje automatyzacji sprzedaży i marketingu z innymi aplikacjami Zoho

Zoho Campaigns
Całkowicie zautomatyzuj swój marketing e-mailowy i uruchom skuteczne kampanie, aby dzięki Zoho Campaigns znacznie zwiększyć współczynnik klikalności. Ta aplikacja ułatwi Ci życie, pomagając tworzyć wstępnie zaplanowane kampanie e-mailowe, atrakcyjne newslettery i łatwe do śledzenia raporty z poszczególnych kampanii.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Zoho Campaigns.

Zoho SalesIQ
Więcej informacji można znaleźć na stronie Zoho SalesIQ.

Zoho Social
Możesz zarządzać wszystkimi swoimi kontami w mediach społecznościowych z jednego miejsca. Zoho Social jest najlepszym wyborem do monitorowania i zarządzania wszystkimi kontami mediów społecznościowych za pomocą jednego, zintegrowanego narzędzia. To inteligentne narzędzie pozwala na dostęp do wszystkich kont mediów społecznościowych z jednej platformy, a także oferuje natychmiastowe powiadomienia z poszczególnych kont: zawsze jesteś na bieżąco.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Zoho Social.

Zoho Survey
Uzyskaj informacje zwrotne od swoich klientów i partnerów z łańcucha dostaw oraz dowiedz się, gdzie należy wprowadzić ulepszenia dzięki wszechstronnej aplikacji Zoho Survey. Dzięki tej aplikacji służącej do przeprowadzania ankiet możesz skutecznie mierzyć satysfakcję klientów i wykorzystywać te informacje do wprowadzania kolejnych innowacji i ulepszeń.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Zoho Survey.