Zoho Workplace: kompleksowy pakiet edukacyjny ułatwiający nauczanie, komunikację i administrację

09.11.25 05:44 PM By EU Leads - Comment(s)
Zoho Workplace: kompleksowy pakiet edukacyjny ułatwiający nauczanie, komunikację i administrację

Świat edukacji ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Tradycyjne sale lekcyjne z tablicami ustępują miejsca cyfrowym środowiskom edukacyjnym. Nauczyciele muszą teraz zarządzać kadrą, prowadzić uczniów, śledzić wyniki i zajmować się pracami administr...

Zoho ERP: inteligentne i skalowalne rozwiązanie dla nowoczesnego rozwoju biznesu | PFC Group

07.11.25 08:54 AM By EU Leads - Comment(s)
Zoho ERP: inteligentne i skalowalne rozwiązanie dla nowoczesnego rozwoju biznesu | PFC Group

Jak długo firmy mogą nadal radzić sobie ze złożonymi projektami, wymagającymi klientami i surowymi wymogami zgodności, korzystając z przestarzałych systemów i rozproszonych danych?


Według badań branżowych ponad 80% organizacji boryka się z kosztownymi opóźnieniami projektów i nieefektywnością, poniew...


Zoho Scanner – od papieru do formatu cyfrowego w kilka sekund

08.10.25 12:11 PM By EU Leads - Comment(s)
Zoho Scanner – od papieru do formatu cyfrowego w kilka sekund

W czasach, gdy cyfryzacja nie jest tylko opcją, ale strategiczną koniecznością, firmy w całych Indiach poszukują solidnych narzędzi do efektywnego zarządzania dokumentami papierowymi. Zoho Scanner to potężna aplikacja do skanowania mobilnego, zaprojektowana sp...

Dlaczego każdy sklep internetowy potrzebuje integracji CRM, aby odnieść sukces

07.10.25 08:50 AM By EU Leads - Comment(s)
Dlaczego każdy sklep internetowy potrzebuje integracji CRM, aby odnieść sukces

Prowadzenie sklepu internetowego to dziś coś więcej niż tylko wystawianie produktów — chodzi o spełnianie oczekiwań klientów na każdym etapie. Klienci oczekują teraz natychmiastowych odpowiedzi, spersonalizowanych ofert i sprawnej obsługi. Jednak gdy zespoły s...

Jak reagować na negatywne recenzje | Zarządzanie reputacją online | Grupa PFC

11.09.25 10:18 AM By EU Leads - Comment(s)
Jak reagować na negatywne recenzje | Zarządzanie reputacją online | Grupa PFC

W dzisiejszej erze cyfrowej opinie klientów mogą zadecydować o sukcesie lub porażce firmy. Jedna zła recenzja w Google, Facebooku lub Yelp może rozprzestrzenić się szybciej niż jakakolwiek płatna kampania reklamowa. A kiedy już pojawi się w Internecie, pozostaje tam na zawsze, kształtując wizerunek ...

Next