Zoho Desk - doskonała obsługa klienta
Zoho Desk pomaga uprościć operacje obsługi klienta, zwiększyć produktywność agentów i zapewnić trwałe wrażenia klienta.
Dowiedz się więcej
Dowiedz się więcej
Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Dla każdej
wielkości firmy
Dla każdej
wielkości firmy
Główne korzyści z wdrożenia Zoho Desk
Rozmowy prowadzone za pomocą różnych kanałów
Wspieraj swoich klientów za pośrednictwem 10 kanałów dostępnych z jednego interfejsu.
Zautomatyzuj powtarzalne zadania
Pozwól aplikacji zająć się nimi, abyś mógł skoncentrować się na rozwiązywaniu problemów i optymalizacjach.
Rozszerz swoją obsługę klienta o kontekstową AI
Zia, systent Zoho oparty na sztucznej inteligencji, jest idealną pomocą obsługi klienta: szybki, czujny i wszechwiedzący.
Wielojęzyczna
baza wiedzy
Zbuduj repozytorium artykułów i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania bezpośrednio na swojej stronie internetowej, w aplikacji lub na pulpicie nawigacyjnym produktu.
Popraw ogólny czas reakcji na sprawy klientów
Odciąż agentów i pomóż im reagować na zapytania bez uszczerbku dla jakości obsługi klienta.
Dostosuj do swojego stylu
Spraw, aby Zoho Desk odzwierciedlał Ciebie i Twoją markę, dostosowuj każdy najmniejszy szczegół.
Działaj bez opuszczania Zoho Desk
Zoho Desk bezproblemowo integruje się z 200+ najlepszymi aplikacjami biznesowymi