Zoho Desk - doskonała obsługa klienta

Zoho Desk pomaga uprościć operacje obsługi klienta, zwiększyć produktywność agentów i zapewnić trwałe wrażenia klienta.

Dowiedz się więcej

Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Dla każdej
wielkości firmy

Główne korzyści z wdrożenia Zoho Desk

Rozmowy prowadzone za pomocą różnych kanałów




Wspieraj swoich klientów za pośrednictwem 10 kanałów dostępnych z jednego interfejsu.

‌Zautomatyzuj powtarzalne zadania

Pozwól aplikacji zająć się nimi, abyś mógł skoncentrować się na rozwiązywaniu problemów i optymalizacjach.




Rozszerz swoją obsługę klienta o kontekstową AI

Zia, systent Zoho oparty na sztucznej inteligencji, jest idealną pomocą obsługi klienta: szybki, czujny i wszechwiedzący.

‌Wielojęzyczna
baza wiedzy

Zbuduj repozytorium artykułów i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania bezpośrednio na swojej stronie internetowej, w aplikacji lub na pulpicie nawigacyjnym produktu.

Popraw ogólny czas reakcji na sprawy klientów

Odciąż agentów i pomóż im reagować na zapytania bez uszczerbku dla jakości obsługi klienta.




Dostosuj do swojego stylu

Spraw, aby Zoho Desk odzwierciedlał Ciebie i Twoją markę, dostosowuj każdy najmniejszy szczegół.




Działaj bez opuszczania Zoho Desk

Zoho Desk bezproblemowo integruje się z 200+ najlepszymi aplikacjami biznesowymi