Nowa wersja Zoho Bigin - CRM dla małych i średnich firm

09.03.23 01:34 PM By Milad - Comment(s)
Nowa wersja Zoho Bigin - CRM dla małych i średnich firm
Zoho Bigin oferuje prosty, ale potężny CRM bez wysokich barier wejścia i kosztów. Mniejsze firmy po prostu nie mogą zarządzać wieloma narzędziami do angażowania klientów lub pozwolić sobie na bardziej solidne rozwiązanie ze względu na ograniczone zasoby i budżety. Frustrujące jest to, że wiele rozwi...

Zoho wspiera integrację z Daktelą

25.01.23 03:25 PM By Milad - Comment(s)
Zoho wspiera integrację z Daktelą
Integracja z bramką PhoneBridge pozwala na korzystanie z systemu telefonicznego VoIP Daktela z aplikacjami Zoho, takimi jak CRM, Desk i inne

Jak pogodzić człowieka z botem?

20.12.22 02:36 PM By Rafiullah - Comment(s)
Jak pogodzić człowieka z botem?

Zoho Corporation, globalna firma technologiczna, zaprezentowała nowe narzędzia dla Zoho Desk, sztandarowej platformy do obsługi klienta. Nowe funkcje obejmują płynne połączenie głosowej obsługi prowadzonej przez człowieka i bota. Dzięki tym zmianom pracownicy obsługi klienta mogą dostarczać klientom...

Jak przygotować się na recesję?

15.12.22 09:52 AM By Rafiullah - Comment(s)
Jak przygotować się na recesję?

Zalecenia dla firm mówią przede wszystkim o ograniczeniu wydatków, szczególnie tych nieekonomicznych. Jak to zrobić zwiększając jednocześnie skuteczność swoich działań? Z pomocą przychodzi transformacja cyfrowa. Jak się ona może przejawiać? Poprzez zaadoptowanie rozwiązań Cloud (w chmurze), automaty...

Wyzwania eCommerce

01.12.22 03:31 PM By Rafiullah - Comment(s)
Wyzwania eCommerce

Krisztian Farkas, Dyrektor ds. Technologii z Pro Futuro Consulting przekazał swój komentarz dla Teleinfo24 o tym jak pomóc usprawnić obsługę konsumentów.

Powiedział m.in.: Proces obsługi zgłoszeń konsumenckich powinien w przejrzysty sposób określać osoby odpowiedzialne oraz ułatwiać dostęp do śledze...
Previous Next