Zoho Corporation, globalna firma technologiczna, zaprezentowała nowe narzędzia dla Zoho Desk, sztandarowej platformy do obsługi klienta. Nowe funkcje obejmują płynne połączenie głosowej obsługi prowadzonej przez człowieka i bota. Dzięki tym zmianom pracownicy obsługi klienta mogą dostarczać klientom...
Zalecenia dla firm mówią przede wszystkim o ograniczeniu wydatków, szczególnie tych nieekonomicznych. Jak to zrobić zwiększając jednocześnie skuteczność swoich działań? Z pomocą przychodzi transformacja cyfrowa. Jak się ona może przejawiać? Poprzez zaadoptowanie rozwiązań Cloud (w chmurze), automaty...
Krisztian Farkas, Dyrektor ds. Technologii z Pro Futuro Consulting przekazał swój komentarz dla Teleinfo24 o tym jak pomóc usprawnić obsługę konsumentów.
Powiedział m.in.: Proces obsługi zgłoszeń konsumenckich powinien w przejrzysty sposób określać osoby odpowiedzialne oraz ułatwiać dostęp do śledze...