Zoho Marketing Automation kontra HubSpot: który z nich naprawdę pomoże Ci osiągnąć cele marketingowe?

23.05.25 09:53 AM By EU Leads - Comment(s)
Zoho Marketing Automation kontra HubSpot: który z nich naprawdę pomoże Ci osiągnąć cele marketingowe?
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie cyfrowym marketing bez automatyzacji jest jak prowadzenie samochodu bez paliwa. Potrzebujesz odpowiedniego silnika – a nie tylko silnika – do zasilania kampanii, angażowania klientów i napędzania wyników. Dwóch największych graczy w tej przestrzeni to Zo...

Pomóż swoim handlowcom samodzielnie automatyzować własną pracę w CRM

27.03.24 08:14 AM By Admin Demo4 PFC - Comment(s)
Pomóż swoim handlowcom samodzielnie automatyzować własną pracę w CRM

Twórz nowe funkcjonalności bez konieczności zatrudniania programisty

Zoho CRM oferuje liczne możliwości, które można wykorzystać do dostosowania aplikacji do unikalnych potrzeb biznesowych, ale w niektórych przypadkach możesz potrzebować funkcji lub funkcjonalności, które wymagają dostosowania poza w...

Piszesz artykuł, książkę lub pracę naukową? 

27.03.24 07:11 AM By Admin Demo4 PFC - Comment(s)
Piszesz artykuł, książkę lub pracę naukową? 
Piszesz artykuł, książkę lub pracę naukową? Używaj nowego generatora cytatów i bibliografii. Wstawiaj cytaty zgodnie z wybranym stylem. Wybieraj pomiędzy stylami APA, MLA i Chicago Author-Date dla swoich cytatów. W razie potrzeby można przełączać się między stylami cytowania.

Zwiększ czytelność danych dzięki możliwości formatowania tekstów w polach twojego Zoho CRM

22.03.24 11:36 AM By Admin Demo4 PFC - Comment(s)
Zwiększ czytelność danych dzięki możliwości formatowania tekstów w polach twojego Zoho CRM
Korzystając z tekstu sformatowanego, można zwiększyć czytelność informacji. Nowa funkcjonalność umożliwia posługiwanie się różnymi stylami czcionek, kolorów i wyróżnień.

Bądź na bieżąco dzięki Zoho CRM: utrzymuj przewagę konkurencyjną

21.03.24 01:48 PM By Admin Demo4 PFC - Comment(s)
Bądź na bieżąco dzięki Zoho CRM: utrzymuj przewagę konkurencyjną
Dowiaduj się na bierząco, co klienci mówią o konkurencji: analizuj wiadomości e-mail wysyłane do Twojego działu obsługi klienta lub Twoich handlowców. .
Previous Next