Zwiększ czytelność danych dzięki możliwości formatowania tekstów w polach twojego Zoho CRM

22.03.24 11:36 AM By Marta Kotlarska

Nowe możliwości formatowania testu - wieksza czytelność informacji zapisanych w rekordach Zoho CRM  

Wcześniej pola wielowierszowe ( multiline) w Zoho CRM obsługiwały tylko zwykły tekst, który oferował ograniczone opcje formatowania, jeśli chodzi o style czcionek, kolory, wyróżnienia i inne elementy wizualne. Korzystając z tekstu sformatowanego, można zwiększyć czytelność informacji. Nowa funkcjonalność  umożliwia posługiwanie się różnymi stylami czcionek, kolorów  i wyróżnień. Możesz poprawić czytelność tekstu za pomocą punktorów i list numerowanych lub podkreślać kluczowe szczegóły za pomocą pogrubienia, kursywy lub podkreślenia.



Szczegóły i funkcje:
  • Rich text format (RTF) : Pola wielowierszowe obsługują teraz format RTF, zapewniając rozszerzone możliwości formatowania i lepszą czytelność.
  • Rozszerzone opcje znaków: Poprzednio trzeba było wybrać między limitem 2000 znaków lub 32 000 znaków dla pól wielowierszowych. Teraz uproszczono to, wprowadzając przycisk opcji z trzema opcjami: mały zwykły tekst, duży zwykły tekst i tekst sformatowany.


  • Wszechstronny edytor tekstu: Aby edytować wielowierszowe pola z tekstem sformatowanym, użyj  edytora tekstu, który oferuje szereg podstawowych i dodatkowych opcji edycji.

  • Opcje formatowania obsługiwane przez RTF są następujące: Pogrubienie, kursywa, podkreślenie, przekreślenie, kolor tekstu, kolor tła, listy wypunktowane, listy numerowane, adresy URL, opcje wcięcia, indeks dolny, indeks górny, emoji i wyraźne formatowanie;
  • Rozszerzone pole tekstowe: Wypełnianie rekordów jest jeszcze łatwiejsze, ponieważ pole tekstowe można teraz rozszerzyć do wyskakującego okienka. Ten ulepszony interfejs pozwala na bardziej skoncentrowane pisanie.

Uwagi:
  • Funkcjonalność dostępna dla użytkowników wersji Enterprise i Ultimate.
  • RTF nie jest obsługiwany w aplikacji mobilnej Zoho CRM.