Wcześniej pola wielowierszowe ( multiline) w Zoho CRM obsługiwały tylko zwykły tekst, który oferował ograniczone opcje formatowania, jeśli chodzi o style czcionek, kolory, wyróżnienia i inne elementy wizualne. Korzystając z tekstu sformatowanego, można zwiększyć czytelność informacji. Nowa funkcjonalność umożliwia posługiwanie się różnymi stylami czcionek, kolorów i wyróżnień. Możesz poprawić czytelność tekstu za pomocą punktorów i list numerowanych lub podkreślać kluczowe szczegóły za pomocą pogrubienia, kursywy lub podkreślenia.
Szczegóły i funkcje:
- Rich text format (RTF) : Pola wielowierszowe obsługują teraz format RTF, zapewniając rozszerzone możliwości formatowania i lepszą czytelność.
- Rozszerzone opcje znaków: Poprzednio trzeba było wybrać między limitem 2000 znaków lub 32 000 znaków dla pól wielowierszowych. Teraz uproszczono to, wprowadzając przycisk opcji z trzema opcjami: mały zwykły tekst, duży zwykły tekst i tekst sformatowany.
- Wszechstronny edytor tekstu: Aby edytować wielowierszowe pola z tekstem sformatowanym, użyj edytora tekstu, który oferuje szereg podstawowych i dodatkowych opcji edycji.
- Opcje formatowania obsługiwane przez RTF są następujące: Pogrubienie, kursywa, podkreślenie, przekreślenie, kolor tekstu, kolor tła, listy wypunktowane, listy numerowane, adresy URL, opcje wcięcia, indeks dolny, indeks górny, emoji i wyraźne formatowanie;
- Rozszerzone pole tekstowe: Wypełnianie rekordów jest jeszcze łatwiejsze, ponieważ pole tekstowe można teraz rozszerzyć do wyskakującego okienka. Ten ulepszony interfejs pozwala na bardziej skoncentrowane pisanie.
Uwagi:
- Funkcjonalność dostępna dla użytkowników wersji Enterprise i Ultimate.
- RTF nie jest obsługiwany w aplikacji mobilnej Zoho CRM.