Wyzwania eCommerce

01.12.22 03:31 PM By Rafiullah

Funkcjonalny system do zarządzania zgłoszeniami konsumenckimi to podstawa obsługi klienta eCommerce, wszędzie tam, gdzie liczy się szybka i sprawna reakcja na problem. 

Krisztian Farkas, Dyrektor ds. Technologii z Pro Futuro Consulting przekazał swój komentarz dla Teleinfo24 o tym jak pomóc usprawnić obsługę konsumentów.

Powiedział m.in.: Proces obsługi zgłoszeń konsumenckich powinien w przejrzysty sposób określać osoby odpowiedzialne oraz ułatwiać dostęp do śledzenia postępów w realizacji zgłoszeń i reklamacji. To dlatego efektywny system do obsługi tego procesu powinien umożliwiać tworzenie zgłoszeń na wiele sposobów, posiadać skuteczny system powiadomień, wprowadzać kategoryzację oraz grupowanie zgłoszeń i automatyzację powtarzalnych czynności. System ten powinien także dawać możliwość integracji z innymi programami używanymi przez daną firmę oraz być na tyle elastycznym, by można go było dostosowywać do używanych procesów przepływów pracy.

Dlatego warto przetestować Zoho Desk, który słynie z płynnej obsługi zgłoszeń:  Wersja Demo Zoho Desk