Zoho CRM Canvas

05.05.23 07:02 AM By Milad

Zmień nudny wygląd arkusza kalkulacyjnego na atrakcyjne środowisko graficzne

Wiele osób pytało, czy można wprowadzić zmiany w interfejsie użytkownika dla rekordów w Zoho CRM i dlatego chcielibyśmy pokazać, jak można wyświetlić dane w estetyczny i atrakcyjny sposób. Rozwiązanie nazywa się Canvas.

Czym jest Canvas dla Zoho CRM?

Canvas to w zasadzie studio projektowe CRM bez kodu - pozwala na przeciąganie i upuszczanie pól tam, gdzie chcesz. Co więcej, możesz dostosować wygląd Zoho dla różnych grup użytkowników.

Możesz zaprojektować widok Canvas dla każdego modułu, takiego jak Accounts, Leads, Deals itp. Możesz również zacząć od zera lub użyć jednego z szablonów, które Zoho udostępnia jako punkt wyjścia i dostosować go.

Jedną z nowych funkcji Canvas jest możliwość dodawania obrazów, które będą widoczne w każdym rekordzie w modułach. Może to być korzystne dla wielu różnych scenariuszy biznesowych; dealerzy samochodowi mogą zobaczyć każdy pojazd, moduł Kontakty może pokazać zdjęcia każdego kontaktu dla tych, którzy lepiej pamiętają twarze, moduł Konta może pokazać logo firmy i wiele innych.

Canvas posiada szeroki zakres opcji formatowania, które pomogą Ci stworzyć coś osobistego. Edytuj kolory czcionek, dopasuj wypełnienia, przełączaj zakładki, łącz pola, udoskonalaj odstępy.  Dzięki edytorowi Canvas masz naprawdę dużo możliwości, aby opracować własny design.

Canvas jest domyślnie dostępny we wszystkich płatnych edycjach Zoho CRM, od Standard do Ultimate, bez dodatkowych opłat. Canvas jest również dostępny dla Zoho CRM w Zoho CRM Plus i Zoho One.

Jeden z klientów mówi, że "Canvas to najwspanialsza funkcja, z jakiej kiedykolwiek korzystałem w jakimkolwiek CRM. Znacznie poprawia produktywność i usprawnia nasze procesy, a jednocześnie pozwala wykazać się kreatywnością w tworzeniu własnego stylu formularza".

Nasz profil na temat partnerów projektantów Zoho Canvas można sprawdzić tutaj.