Rozwijaj swój biznes online dzięki Zoho Landing Pages

27.04.23 08:25 AM By Milad

Popraw konwersje na swojej stronie internetowej dzięki landing pages

Zoho Landing Pages to potężne narzędzie, które pozwala szybko tworzyć profesjonalne strony, które wyglądają świetnie na każdym urządzeniu. Landin pages zostały zaprojektowane, aby pomóc firmom zwiększyć liczbę leadów i konwersji poprzez optymalizację kampanii dla maksymalnej wydajności.

Jaka jest różnica między standardową stroną główną a landing page?

Landing page to strona, którą odwiedza potencjalny klient. Zazwyczaj nie ma też bezpośredniego linku z Twojej strony głównej do landing page. Oznacza to, że odwiedzający trafiają na nią bezpośrednio na podstawie jakiegoś Twojego działania marketingowego (baner, kampania PPC). Zaletą tego rozwiązania jest możliwość zaprezentowania informacji, których nie chcesz udostępniać na głównej stronie firmy, takich jak cena promocyjna czy specyficzny przypadek użycia produktu. Załóżmy, że Twoją główną grupą docelową jest firma średniej wielkości, ale chciałbyś zaprezentować swoje rozwiązanie również dla firmy typu start-up z inną ceną. Taka informacja może być przedstawiona za pomocą takiej specyficznej landing page.

Landing pages pozwalają na zatrzymanie internautów w obrębie tej strony, dzięki czemu mogą oni bezpośrednio wypełnić formularz zapytania znajdujący się na stronie. Dzięki temu Twoi użytkownicy nie muszą klikać na inną stronę, aby podjąć działanie.

Najlepszą zaletą Zoho Landing Pages jest to, że pozwala użytkownikom na szybkie tworzenie wysoko konwertujących stron docelowych bez żadnych umiejętności kodowania lub projektowania. Intuicyjny edytor typu "przeciągnij i upuść", łatwe w użyciu szablony i możliwości testowania A/B ułatwiają tworzenie stron, które są zoptymalizowane pod kątem konwersji. Narzędzie do śledzenia i analizy pozwala również użytkownikom mierzyć i analizować wydajność ich stron docelowych w czasie rzeczywistym.
   
Typowe zastosowanie landing pages?
  • Prowadzisz kampanię PPC lub aktywność na Facebooku/LinkedIn, aby promować swoje usługi.
  •  Wysyłasz spersonalizowane kampanie mailingowe dla określonej grupy potencjalnych klientów.
  •  Prowadzisz kampanie banerowe na różnych stronach internetowych.
  • Możemy pomóc Ci założyć konto w Zoho Landing Pages, stworzyć dla Ciebie nowe strony docelowe lub przenieść Twoje istniejące strony docelowe na wyższy poziom.