Nowe funkcje Zoho CRM dla zespołów sprzedażowych

05.04.23 01:12 PM By Milad

Przyspiesz swój proces sprzedaży dzięki Zoho CRM

W Zoho CRM regularnie pojawiają się nowe funkcje, a w tym artykule chcielibyśmy przedstawić Ci nowe możliwości w zakresie wsparcia sprzedaży.

  

Wątki e-mailowe

 

e-maile to wciąż najbardziej powszechny kanał komunikacji w kontaktach biznesowych.

 

Jednym z dużych usprawnień, jest to, że nie jesteś już zmuszony do czytania każdej rozmowy z klientem jako osobnego maila. Zoho CRM obsługuje teraz przeglądanie wiadomości e-mail w wątkach. Możesz otworzyć dowolny email i po prostu rozwinąć załączoną listę e-maili, aby zobaczyć całą historię korespondencji.

Podsumowanie pól z powiązanych rekordów 

Kiedy przedstawiciele handlowi pracują z klientami, korzystne jest posiadanie podsumowania kluczowych rekordów dla danego klienta, aby pomóc w ustaleniu priorytetów ich zaangażowania i optymalizacji procesów. Podsumowania pól zwijanych dają użytkownikom szybki dostęp do takich danych, jak całkowita liczba oczekujących działań dla potencjalnego klienta, termin następnego działania oraz szczegóły na poziomie firmy, takie jak całkowity wygenerowany przychód, działalność w toku, utracone interesy i inne.

Obsługa podformularzy w szablonach wiadomości e-mail 

Podformy oferują dużą wszechstronność w sposobie łączenia informacji w Zoho CRM.

Teraz będzie można wstawiać dowolne podformy jako tabele w szablonach wiadomości e-mail, a następnie dodawać lub usuwać wiersze i kolumny z formularzy, tak jak w przypadku każdej innej tabeli w Zoho CRM.

Te nowe funkcje są stopniowo udostępniane na konta użytkowników i jeśli chciałbyś przyspieszyć ten proces, skontaktuj się z nami, a my Ci w tym pomożemy.