Korzystanie z ChatGPT w ekosystemie Zoho

23.03.23 01:11 PM By Martin
Dziś sztuczna inteligencja przeżywa rozkwit i rewolucjonizuje sposób pracy, ale nie ma się czym przejmować. ChatGPT to aplikacja, która wykorzystuje uczenie maszynowe do konwersacji z ludźmi i odpowiadania na pytania za pośrednictwem wiadomości tekstowych. Od momentu uruchomienia ChatGPT w listopadzie 2022 roku, jej popularność tylko wzrosła i znajduje zastosowanie w wielu branżach. Dzięki dużej ilości dodawanych danych i wysokiej jakości uczenia maszynowego jest w stanie odpowiadać na pytania z różnych dziedzin, takich jak nauka, technologia, historia, medycyna, nauki społeczne i wiele innych.

Możliwość wdrożenia ChatGPT do aplikacji Zoho pozwala na zwiększenie produktywności. Chociaż Zoho posiada już własną sztuczną inteligencję Zia, istnieje duży potencjał wykorzystania ChatGPT wraz z innymi aplikacjami Zoho. Obecnie dostępna jest bezpośrednia integracja Cliq i Notebook.

Korzystanie z bota ChatGPT w Zoho Cliq
Jedna z najpotężniejszych aplikacji komunikacyjnych (do szybkiej i efektywnej współpracy zespołowej poprzez czat, udostępnianie plików, dzwonienie i rozmowy wideo.) w pakiecie Zoho One, Zoho Cliq, ma teraz funkcję bota, którego można używać na kanale Cliq, aby zadawać mu pytania.

  


ChatGPT i  Zoho Notebook

Zoho Notebook pozwala użytkownikom tworzyć notatki różnych typów, w tym tekst, obraz, dźwięk i linki internetowe. Użytkownicy mogą tworzyć wiele bibliotek notatek, w których mogą organizować swoje notatki i dodawać do nich etykiety i zakładki.

Ci z Was, którzy już wypróbowali ChatGPT, zauważyli, że ze względu na samą liczbę osób próbujących korzystać z ChatGPT, czasami trzeba czekać, aż upragnione miejsce stanie się dostępne. Tu pojawia się Zoho z aplikacją Zoho Notebook, która pomoże Ci śledzić wszystkie Twoje odpowiedzi na ChatGPT. Dzięki tym rozszerzeniom przeglądarki możesz przechowywać komunikację ChatGPT bezpośrednio w swoim Zoho Notebook.

  

ChatGPT i inne produkty Zoho

Jak dotąd Zoho Notebook i Cliq są jedynymi aplikacjami Zoho z bezpośrednią łącznością z ChatGPT, ale z pewnością wkrótce zobaczymy integrację z CRM, Forms, Mail i Books, które  możemy łatwo połączyć dzięki otwartemu protokołowi API.

Jeśli są Państwo zainteresowani uzyskaniem pomocy w integracji ChatGPT z Państwa aplikacjami Zoho, zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami.