Bądź na bieżąco dzięki Zoho CRM: utrzymuj przewagę konkurencyjną

21.03.24 01:48 PM By Marta Kotlarska

 Dowiaduj się tu i teraz, co klienci mówią o konkurencji: analizuj  wiadomości 
e-mail wysyłane do Twojego działu obsługi klienta lub Twoich handlowców.
.

Chcesz poznać najnowsze trędy rynku i dowiedzieć się, co u konkurencji? Skorzystaj z nowej funkcjonalności Zoho CRM.

Rozważmy poniższy scenariusz biznesowy: ABC Corp to firma SaaS, która dostarcza oprogramowanie do zarządzania projektami. ABC Corp chce być na bieżąco z tym, co klienci mówią o konkurencji w wiadomościach e-mail wysyłanych do działu obsługi klienta, aby uzyskać wgląd i potencjalnie wywołać określone działania lub odpowiedzi.

Przypadek użycia

Krok 1: Monitorowanie wzmianek o konkurencji

ABC Corp konfiguruje regułę w swojej aplikacji CRM, aby skanować przychodzące wiadomości e-mail klientów pod kątem wzmianek o określonych konkurentach, takich jak "Zylker".




Krok 2: Wyzwalanie działań

Gdy system wykryje wzmiankę o konkurencji w wiadomości e-mail, uruchamia alert dla zespołu obsługi klienta lub działu marketingu.

Krok 3: Reakcja i analiza

Zespół obsługi klienta może szybko zareagować na wszelkie obawy związane z konkurencją lub zebrać informacje zwrotne w celu ulepszenia oferty ABC Corp. Dział marketingu może analizować trendy we wzmiankach o konkurencji, aby zidentyfikować obszary, w których ABC Corp może mieć przewagę konkurencyjną lub obszary wymagające poprawy.

Krok 4: Zaangażowanie klientów

ABC Corp może również wykorzystać te informacje do nawiązania kontaktu z klientami, którzy wspominają o konkurencji, oferując im ukierunkowane promocje lub zachęty do wypróbowania nowych funkcji lub usług.



Ogólnie rzecz biorąc, monitorując wzmianki o konkurencji w wiadomościach e-mail od klientów, firmy mogą być na bieżąco z trendami rynkowymi, nastrojami klientów i obszarami wymagającymi ulepszenia produktów, pomagając im utrzymać przewagę konkurencyjną we własnej branży.

Oto, co musisz wiedzieć:

Integracja kanałów i poczty e-mail:

Usprawniony system przepływu pracy płynnie integruje się z komunikacją e-mail. Możesz teraz tworzyć ukierunkowane przepływy pracy w oparciu o wzmianki o konkurencji wykryte w interakcjach e-mailowych.

Wspomniana nazwa konkurenta:

Dzięki zaawansowanemu systemowi śledzenia ZIA możesz łatwo zidentyfikować, kiedy klient wspomina o konkurentach lub innych kluczowych graczach w Twojej branży.

Analiza nastrojów konkurentów:

Uzyskaj cenny wgląd w nastroje kryjące się za wzmiankami o konkurentach. Niezależnie od tego, czy są to negatywne wzmianki dotyczące Twojej firmy, pozytywne wzmianki, które nie mają na Ciebie wpływu, czy neutralne referencje, będziesz mieć kompleksowy wgląd w nastroje klientów.