Zoho wspiera integrację z Daktelą

25.01.23 03:25 PM By Milad

Integracja z bramką PhoneBridge pozwala na korzystanie z systemu telefonicznego VoIP Daktela z aplikacjami Zoho, takimi jak CRM, Desk i inne

Pro Futuro Consulting i Daktela podpisały umowę o współpracy, której efektem jest wspólna oferta usług telekomunikacyjnych zintegrowanych z rozwiązaniami Zoho. Klienci uzyskali dostęp m.in. do usługi Daktela Contact Center zintegrowanej z Zoho CRM, a tym samym osiągnęli zupełnie nową funkcjonalność: rozmowy telefoniczne automatycznie stają się elementami CRM.

  

Dzwoniący pracownicy mają teraz przed i w trakcie rozmowy natychmiastowy dostęp do danych i historii kontaktów.

  

Dzięki tej funkcjonalności pracownicy mogą rozpocząć rozmowę telefoniczną jednym kliknięciem ze swojego laptopa. Dodatkowo system identyfikuje rozmówcę i prezentuje wybrane dane przechowywane w aplikacji CRM.

  

"Integracja Daktela Contact Center i Zoho CRM to kolejny wielki krok w realizacji naszej misji zbliżenia spółek i ich klientów oraz pomocy firmom w tworzeniu doskonałego doświadczenia klienta, bezproblemowego wsparcia i znacznie skuteczniejszej sprzedaży. Klienci nie muszą tracić czasu na wielokrotne wyjaśnianie kim są i czego potrzebują. Agent, sprzedawca lub osoba udzielająca wsparcia może szybciej obsługiwać lub obsłużyć klientów bez konieczności korzystania z kilku różnych systemów lub baz danych - wyjaśnia współzałożyciel Daktela Richard Baar.


Usługa umożliwia użytkownikom wybieranie numeru bezpośrednio z CRM. Aby zadzwonić do klienta, po prostu klikają na numer telefonu na ekranie komputera. Integracja łączy się wtedy z centralą Daktela i automatycznie wybiera numer klienta. Połączenia mogą być automatycznie nagrywane i zapisywane w systemie CRM wraz z dodatkowymi danymi operatora wypełnianymi podczas rozmowy.

  

Funkcjonalność ta może być wykorzystana przez każdy dział firmy, w którym regularna praca pracowników wiąże się z rozmowami telefonicznymi, negocjacjami i bieżącym kontaktem z klientami. Oferta skierowana jest przede wszystkim do działów sprzedaży, firm handlowych, call center i innych.

  

Klienci otrzymali wsparcie wdrożeniowe i serwisowe od firmy Pro Futuro Consulting na rynku polskim. Daktela Contact Center zawiera komunikaty w 52 różnych językach. Integracje Dakteli i Zoho można pobrać z Zoho Marketplace lub skontaktować się z nami, a my pomożemy we wstępnej konfiguracji.