Nowa wersja Zoho Bigin - CRM dla małych i średnich firm

09.03.23 01:34 PM By Milad

Zoho Bigin - CRM z kompletem funkcji dla małych i średnich firm

Zoho Bigin oferuje prosty, ale potężny CRM bez wysokich barier wejścia i kosztów. Mniejsze firmy po prostu nie mogą zarządzać wieloma narzędziami do angażowania klientów lub pozwolić sobie na bardziej solidne rozwiązanie ze względu na ograniczone zasoby i budżety. Frustrujące jest to, że wiele rozwiązań CRM dostępnych dla małych firm oferuje ograniczoną funkcjonalność - nie ma w nich dostosowanych aplikacji mobilnych, komunikacji z aplikacjami innych firm, udostępniania danych czy nawet zarządzania procesami sprzedaży.

W rezultacie nie są one w stanie zapewnić poziomu usług, którego potrzebują małe i średnie przedsiębiorstwa. 58% małych firm twierdzi, że zorientowanie się, jakie rozwiązanie techniczne będzie dla nich najlepsze, stanowi prawdziwe wyzwanie.

Ponadto, według naszego najnowszego badania, połowa z nich ma problemy z integracją nowych aplikacji z istniejącymi.

Najnowsza wersja Zoho Bigin zawiera pełne zarządzanie procesami biznesowymi poprzez funkcję Team Pipelines, czyli wykorzystanie wielu "pipelines" i "subpipelines". Może to obejmować wiele zupełnie różnych procesów biznesowych w jednej firmie, takich jak sprzedaż detaliczna, hurtowa i usługowa.

Ponadto, dla różnych typów usług i wsparcia klienta, Bigin jako jedyny może zapewnić wszystkie operacje związane z klientami, takie jak sprzedaż, onboarding, dostawy, szkolenia, marketing i inne. Wszystko to za pomocą intuicyjnego interfejsu graficznego i aplikacji mobilnej. Dzięki temu użytkownicy mają natychmiastowy wgląd w to, na jakim etapie relacji z klientem aktualnie się znajdują.

Według Zoho, około 65% klientów Bigin nigdy wcześniej nie korzystało z systemu CRM, co czyni go idealnym wyborem dla właścicieli firm, którzy chcą odejść od arkuszy kalkulacyjnych takich jak Excel.
"Coraz więcej firm zwraca się do nas, gdy arkusze kalkulacyjne po prostu nie wystarczają już do efektywnego zarządzania firmą. Przeszkadza im brak widoczności procesu, wprowadzania danych, kontroli nad tym, kto wprowadza dane, czy też opcji różnych poziomów bezpieczeństwa lub dostępu dla poszczególnych użytkowników. To właśnie mogą uzyskać w rozwiązaniu Zoho, zarówno w wersji Bigin, jak i w podstawowej wersji CRM - mówi Dariusz Dąbrowski, Manager z Pro Futuro Consulting, Partnera Premium Zoho w Europie Środkowej.