Zoho CRM dla startupów
Zoho CRM dla startupów
Zwiększ swój wzrost dzięki Zoho CRM
Główne cechy Zoho CRM dla startupów
Główne cechy Zoho CRM dla startupów
Inteligentne formularze internetowe do generowania leadów
Nigdy nie przegapisz wizyty potencjalnych klientów zainteresowanych Twoim produktem. Zoho CRM pomaga przechwytywać leady ze stron docelowych hostowanych w WordPress, Unbounce, Joomla i innych systemach zarządzania treścią bez konieczności pisania nawet jednej linijki kodu.
Automatyczne przydzielanie leadów
Twoje leady pochodzą z różnych źródeł: Adwords, stron internetowych, targów, seminariów, kampanii marketingowych i innych. Zoho CRM automatycznie filtruje leady w oparciu o takie kryteria jak wynik, lokalizacja i źródło, a następnie przypisuje je do odpowiednich przedstawicieli handlowych, dzięki czemu nie trafiają do Ciebie leady, które nie odpowiadają określonym kryteriom.
Ocenianie leadów, abyś mógł skupić się na swojej produktywności
Pracując z dużą liczbą potencjalnych klientów, trudno jest określić, do których z nich należy kierować działania. Reguły scoringowe w narzędziu do zarządzania leadami Zoho CRM pozwalają na wykorzystanie scoringu pozytywnego i negatywnego w celu nadania priorytetu leadom sprzedażowym i zapewnienia szybszych konwersji.
Integracja wiadomości e-mail z Zoho CRM
Podłącz swojego klienta poczty elektronicznej i wysyłaj wiadomości e-mail z Zoho CRM, podczas gdy pełna historia Twojej korespondencji z każdym kontaktem będzie przechowywana w szczegółach jego rekordu. SalesInbox automatycznie nadaje priorytety i organizuje e-maile według transakcji, które są dla Ciebie najważniejsze.
Automatyzacja typowych zadań za pomocą przepływów pracy
Od wysyłania e-maili do klientów, przez śledzenie leadów, po aktualizację pól, jest wiele do zrobienia każdego dnia. Reguły przepływu pracy pomagają wyeliminować tę pracę poprzez automatyczne wyzwalanie akcji, gdy spełnione są określone warunki.
Twórz skalowalne i powtarzalne procesy sprzedaży za pomocą Blueprint
Czy Twój zespół sprzedaży nadąża za wszystkimi potencjalnymi klientami? Skąd wiedzą, co robić na poszczególnych etapach procesu? Stworzyliśmy Blueprint, technologię w ramach Zoho CRM, która delikatnie podpowiada użytkownikom, jakie działania powinni podjąć w danym momencie, a także podpowiada im, jak uzyskać odpowiednie informacje we właściwej kolejności. Ułatw ten proces wszystkim, od nowo zatrudnionych do najdłużej pracujących sprzedawców.