Zoho CRM dla startupów

Zwiększ swój wzrost dzięki Zoho CRM


Niezależnie od tego, czy jesteś na początku rozwoju produktu, czy właśnie pozyskałeś kolejną rundę finansowania, Zoho CRM jest dobrym narzędziem w przenoszeniu startupów na wyższy poziom. Dzięki globalnej sieci ponad 250 000 firm w 180 krajach, Zoho CRM umożliwia konwersję większej liczby leadów, zaangażowanie większej liczby klientów i wzrost przychodów.
Jestem zainteresowany bezpłatnym kontem demo

Główne cechy Zoho CRM dla startupów

Inteligentne formularze internetowe do generowania leadów

Nigdy nie przegapisz wizyty potencjalnych klientów zainteresowanych Twoim produktem. Zoho CRM pomaga przechwytywać leady ze stron docelowych hostowanych w WordPress, Unbounce, Joomla i innych systemach zarządzania treścią bez konieczności pisania nawet jednej linijki kodu.

Automatyczne przydzielanie leadów

Twoje leady pochodzą z różnych źródeł:  Adwords, stron internetowych, targów, seminariów, kampanii marketingowych i innych. Zoho CRM automatycznie filtruje leady w oparciu o takie kryteria jak wynik, lokalizacja i źródło, a następnie przypisuje je do odpowiednich przedstawicieli handlowych, dzięki czemu nie trafiają do Ciebie leady, które nie odpowiadają określonym kryteriom.

Ocenianie leadów, abyś mógł skupić się na swojej produktywności

Pracując z dużą liczbą potencjalnych klientów, trudno jest określić, do których z nich należy kierować działania. Reguły scoringowe w narzędziu do zarządzania leadami Zoho CRM pozwalają na wykorzystanie scoringu pozytywnego i negatywnego w celu nadania priorytetu leadom sprzedażowym i zapewnienia szybszych konwersji.

Bądź widoczny w mediach społecznościowych

Połącz swoje profile w mediach społecznościowych - takich jak Facebook i Twitter - aby śledzić rozmowy na temat Twojej marki. Zoho CRM umożliwia wyszukiwanie słów kluczowych istotnych dla Twojej firmy i wyświetla konta na podstawie zdefiniowanych słów.

Integracja wiadomości e-mail z Zoho CRM

Podłącz swojego klienta poczty elektronicznej i wysyłaj wiadomości e-mail z Zoho CRM, podczas gdy pełna historia Twojej korespondencji z każdym kontaktem będzie przechowywana w szczegółach jego rekordu. SalesInbox automatycznie nadaje priorytety i organizuje e-maile według transakcji, które są dla Ciebie najważniejsze.

Automatyzacja typowych zadań za pomocą przepływów pracy

Od wysyłania e-maili do klientów, przez śledzenie leadów, po aktualizację pól, jest wiele do zrobienia każdego dnia. Reguły przepływu pracy pomagają wyeliminować tę pracę poprzez automatyczne wyzwalanie akcji, gdy spełnione są określone warunki.

Twórz skalowalne i powtarzalne procesy sprzedaży za pomocą Blueprint

Czy Twój zespół sprzedaży nadąża za wszystkimi potencjalnymi klientami? Skąd wiedzą, co robić na poszczególnych etapach procesu? Stworzyliśmy Blueprint, technologię w ramach Zoho CRM, która delikatnie podpowiada użytkownikom, jakie działania powinni podjąć w danym momencie, a także podpowiada im, jak uzyskać odpowiednie informacje we właściwej kolejności. Ułatw ten proces wszystkim, od nowo zatrudnionych do najdłużej pracujących sprzedawców.

Jestem zainteresowany bezpłatnym kontem demo

Więcej informacji o Zoho CRM można znaleźć na stronie ​Zoho CRM