Zoho CRM dla firm z branży nieruchomości
Zoho CRM dla firm z branży nieruchomości
Oprogramowanie Zoho CRM jest zbudowane dla agentów nieruchomości każdej wielkości, oferuje najnowocześniejsze zarządzanie procesem sprzedaży, zarządzanie nieruchomościami i automatyzację dla agentów nieruchomości, deweloperów i firm brokerskich. Zdobądź więcej klientów dzięki kompleksowej platformie CRM dla nieruchomości, która może pomów rozwinąć biznes także Twojej firmie.
Główne cechy Zoho CRM dla firm z branży nieruchomości
Główne cechy Zoho CRM dla firm z branży nieruchomości
Zarządzaj leadami i śledź ich historię
Generuj leady z wielu źródeł, takich jak media społecznościowe, kampanie offline, wizytówki, kampanie online i śledź ich etapy, aż staną się okazją. Dzięki scoringowi leadów w Zoho CRM wiesz, na których leadach powinien skupić się Twój zespół. Po wprowadzeniu zapytania do systemu możesz skonfigurować automatyczne odpowiedzi e-mailowe, aby zarządzać nimi i wytwarzać zaangażowanie.
Zwiększenie wydajności dzięki potężnej automatyzacji
Sztuczna inteligencja w celu poprawy wyników
Zia (narzędzie sztucznej inteligencji) zapewnia sugestie dotyczące najlepszego czasu na kontakt z każdym klientem, dzięki czemu możesz się z nim natychmiast skontaktować. Zia uczy się wzorców użytkowania członków Twojego zespołu i dostarcza spersonalizowane sugestie automatyzacji, dzięki czemu mogą oni szybciej wykonywać swoje rutynowe zadania. Zia oblicza również efektywność Twoich przepływów pracy i zapobiega popełnianiu błędów, takich jak dwukrotne wysłanie szablonu wiadomości e-mail do tego samego użytkownika.
Utrzymuj swój zespół w ruchu, gdziekolwiek jesteś
Współpracuj ze swoim zespołem dzięki funkcji Feeds, osi czasu w czasie rzeczywistym, na której możesz omawiać transakcje, współpracować nad pomysłami i nadawać ogłoszenia. Zoho daje Ci możliwość integracji czatu z Twoim CRM. Twórz przydatne polecenia i boty w ramach narzędzi do czatu, aby móc tworzyć rekordy, raporty i analizy z CRM i łatwo udostępniać je kolegom z zespołu. Wysyłaj zatwierdzenia leadów i przypomnienia o wydarzeniach lub połączeniach w swoim narzędziu do czatu i skonfiguruj SalesSignals w CRM dla nowych powiadomień o rozmowie na czacie.
Scentralizowane zarządzanie dokumentami
Zoho CRM zapewnia scentralizowany dostęp do ważnych dokumentów, takich jak dane dotyczące nieruchomości, raporty serwisowe i inne dokumenty. Nie musisz przekopywać się przez wszystkie dokumenty, gdy chcesz tylko wysłać najnowszy dokument nieruchomości do swoich potencjalnych klientów. Biblioteka dokumentów inteligentnie łączy odpowiednie zabezpieczenia z odpowiednim leadem lub transakcją. Możesz nawet mieć wiele wersji swoich materiałów sprzedażowych w zakładce Dokumenty i mieć dostęp do najnowszej wersji roboczej dokumentu za każdym razem, gdy się zalogujesz.

Aplikacje mobilne do działań w terenie
Aplikacje mobilne do działań w terenie
Aplikacja Zoho CRM Mobile pozwala pozostać w kontakcie z kupującymi i sprzedającymi oraz zarządzać sprzedażą nieruchomości za pośrednictwem telefonu komórkowego. Skanuj kody QR lub wizytówki w 17 różnych językach i automatycznie dodawaj je jako leady lub kontakty w aplikacji Zoho CRM.
Aplikacja do skanowania wizytówek pozwala na zaplanowanie follow-upów i korzystanie z gotowych szablonów e-maili.
Aplikacja mobilna Zoho CRM zapewnia również na uzyskiwanie raportów w czasie rzeczywistym oraz wgląd w wyniki sprzedaży, umożliwiając jednocześnie planowanie i zapisywanie spotkań, dodawanie zadań kontrolnych oraz wyszukiwanie leadów w okolicy, gdy jesteś w ruchu.