Twórz nowe funkcjonalności bez konieczności zatrudniania programisty
Zoho CRM oferuje liczne możliwości, które można wykorzystać do dostosowania aplikacji do unikalnych potrzeb biznesowych, ale w niektórych przypadkach możesz potrzebować funkcji lub funkcjonalności, które wymagają dostosowania poza wbudowanymi możliwościami Zoho CRM i które zamiast tego wymagają niestandardowego kodu. A co jeśli powiemy Ci, że możesz je przygotować samodzielnie, bez konieczności zatrudniania programisty?
Kiosk Studio to bez kodowy interfejs, którego można używać do tworzenia niestandardowych funkcji w Zoho CRM zgodnie z unikalnymi wymaganiami biznesowymi. Umożliwia on tworzenie możliwości przy użyciu podstawowych elementów konstrukcyjnych: ekranów, decyzji i działań. Możesz importować dane ze wszystkich modułów CRM, tworzyć niestandardowe ekrany zawierające pola niedostępne w innych miejscach w CRM, wykonywać akcje dla rekordów w całym CRM, uruchamiać webhooki i wykonywać niestandardowe funkcje.
Możesz jeszcze bardziej wzmocnić swoich użytkowników w kioskach, włączając potężne możliwości predykcyjne Zia. Osadź sugestie Zia Next Best Experience w niestandardowych funkcjach, które tworzysz za pomocą Kiosk, aby zwiększyć wydajność operacyjną swojej firmy.
Uwaga: Ta funkcja jest w fazie wczesnego dostępu i będzie stopniowo udostępniana wszystkim klientom. Skontaktuj się z nami aby uzyskać dostęp.